Informacija apie mokėjimų apdorojimą

Kodėl neįvyksta išmokėjimai?

Išmokėjimai dažniausiai neįvyksta, jei atsiranda problemų su jūsų banko sąskaita. Lėšų išmokėjimas gali nepavykti dėl įvairių priežasčių:

  • Jūsų banko sąskaita buvo uždaryta;
  • Jūsų banko sąskaitos informacija nurodyta neteisingai (pvz. neteisingas sąskaitos numeris);
  • Jūsų banko sąskaita užšaldyta ar turi apribojimų;
  • Jūsų bankas neaptarnauja tam tikros valiutos.


Dažnai Užduodami Klausimai

Naudingi Šaltiniai

Papildomi šaltiniai, kurie padės jums rasti atsakymus į turimus klausimus.

  • Peržvelkite industrijų sąrašą ir sužinokite, kokie verslo tipai gali naudotis Cardinity paslaugomis.
  • Norint priimti mokėjimus kortelėmis, jums reikės atitikti tam tikrus reikalavimus. Įsitikinkite, ar jūsų tinklapis juos atitinka.
  • Kai kurie verslo tipai negali naudotis Cardinity paslaugomis. Čia rasite draudžiamų veiklų/įmonių sąrašą.
  • Sekite naujienas mūsų tinklaraštyje ir sužinokite daugiau apie Cardinity, el. komerciją, mokėjimus internetu bei daug kitų įdomių temų.

Turite klausimų?

Jei neradote atsakymų į savo turimus klausimus ar norite išsamesnės pagalbos, nedvejodami susisiekite.