Informacija apie mokėjimų apdorojimą

Kodėl mano kliento mokėjimas buvo atmestas?

Bankai įprastai turi specialias sukčiavimo prevencijos sistemas, kurios gali atmesti mokėjimą, jei pateikta mokėjimo kortelės informacija yra neteisinga ar negaliojanti. Kortelę išdavęs bankas tikrina tokią informaciją kaip kliento sąskaitos balansas, pirkimo įpročiai, kortelės galiojimo data ir kita. Jei pateikti kortelės duomenys yra teisingi, patarkite savo klientui susisiekti su jo kortelę išdavusiu banku dėl detalesnės informacijos. 


Dažnai Užduodami Klausimai

Naudingi Šaltiniai

Papildomi šaltiniai, kurie padės jums rasti atsakymus į turimus klausimus.

  • Peržvelkite industrijų sąrašą ir sužinokite, kokie verslo tipai gali naudotis Cardinity paslaugomis.
  • Norint priimti mokėjimus kortelėmis, jums reikės atitikti tam tikrus reikalavimus. Įsitikinkite, ar jūsų tinklapis juos atitinka.
  • Kai kurie verslo tipai negali naudotis Cardinity paslaugomis. Čia rasite draudžiamų veiklų/įmonių sąrašą.
  • Sekite naujienas mūsų tinklaraštyje ir sužinokite daugiau apie Cardinity, el. komerciją, mokėjimus internetu bei daug kitų įdomių temų.

Turite klausimų?

Jei neradote atsakymų į savo turimus klausimus ar norite išsamesnės pagalbos, nedvejodami susisiekite.