Kadangi jūs surenkate daug informacijos apie savo klientus, galite nustatyti galimą sukčiavimą. Šie faktoriai nurodo galimą neteisėtą veiklą:
- Ypatingai atkreipkite dėmesį į klientus, kurie jūsų el. parduotuvėje apsiperka pirmą kartą. Nuodugniai patikrinkite registracijos metu pateiktą informaciją.
- Įsitikinkite, kad kliento pateiktas el. pašto adresas egzistuoja. Sukčiai dažniausiai naudoja el. pašto adresus, kurie neturi jokios reikšmės.
- Patikrinkite kliento vardą, tel. numerį, adresą. Jei pateikta informacija atrodo netikra ar įtartina, paskambinkite klientui ir patvirtinkite jo tapatybę.
- Sukčiai yra linkę nurodyti savo adresą prekės pristatymui ir kortelės savininko adresą atsiskaitymo lange.
- Norėdami išlaikyti anonimiškumą, sukčiautojai dažnai nurodo pašto dėžes savo prekių pristatymui.
- Atkreipkite ypatingą dėmesį į užsakymus į užsienio šalis, jei dauguma jūsų klientų yra vietiniai.
- Taip pat, ypatingai stebėkite naktį atliktus užsakymus.
- Neįprastai didelės sumos užsakymas gali reikšti neteisėtą veiklą. Panašiai, labai mažos vertės užsakymas ir po jo sekantys labai didelės vertės užsakymai turėtų būti atidžiai patikrinti.
- Atkreipkite dėmesį į klientus, kurie atlieka kelis užsakymus per dieną ar apsipirkinėja itin dažnai.
- Atkreipkite dėmesį į mokėjimus, atliktus ta pačia mokėjimo kortele, bet nurodant skirtingą pristatymo adresą ar atvirkščiai.
- Atkreipkite dėmesį į mokėjimus, atliktus iš to pačio IP adreso naudojant skirtingas korteles.
Neignoruokite jokios įtartinos ar neteisėtos savo klientų veiklos.