ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Informacija apie mokėjimų apdorojimą

Dėl ko įvyksta atgaliniai nuskaitymai?

 Kai kortelės savininkas nori užginčyti mokėjimą, atliktą jūsų internetinėje parduotuvėje, jam visų pirma reikia susisiekti su jo kortelę išdavusiu banku pateikiant atgalinio nuskaitymo priežastį. Įprastai, ginčijamo mokėjimo suma nedelsiant pervedama pirkėjui. Kuomet mes gauname įspėjimą dėl atgalinio nuskaitymo, mes jus apie tai informuojame ir nuskaitome ginčijamas lėšas iš jūsų Cardinity sąskaitos. Jūs turite teisę per tam tikrą laiką iškeltą ginčą apskųsti pateikiant atitinkamus dokumentus.

Atgaliniai nuskaitymai gali įvykti dėl įvairių priežasčių:

  • Kortelė buvo panaudota be savininko žinios ar leidimo
  • Kortelės savininkas neatpažįsta mokėjimo
  • Prekės/paslaugos kokybė buvo žema arba produktas buvo pažeistas
  • Klientas negavo prekės/paslaugos, nors buvo už ją sumokėjęs
  • Klientas netyčia kelis kartus atliko tą patį mokėjimą 
  • Klientas atšaukė prenumeratą, tačiau toliau vyko pasikartojantys mokėjimai.


Dažnai Užduodami Klausimai

Naudingi Šaltiniai

Papildomi šaltiniai, kurie padės jums rasti atsakymus į turimus klausimus.

  • Peržvelkite industrijų sąrašą ir sužinokite, kokie verslo tipai gali naudotis Cardinity paslaugomis.
  • Norint priimti mokėjimus kortelėmis, jums reikės atitikti tam tikrus reikalavimus. Įsitikinkite, ar jūsų tinklapis juos atitinka.
  • Kai kurie verslo tipai negali naudotis Cardinity paslaugomis. Čia rasite draudžiamų veiklų/įmonių sąrašą.
  • Sekite naujienas mūsų tinklaraštyje ir sužinokite daugiau apie Cardinity, el. komerciją, mokėjimus internetu bei daug kitų įdomių temų.

Turite klausimų?

Jei neradote atsakymų į savo turimus klausimus ar norite išsamesnės pagalbos, nedvejodami susisiekite.