Kai kortelės savininkas nori užginčyti mokėjimą, atliktą jūsų internetinėje parduotuvėje, jam visų pirma reikia susisiekti su jo kortelę išdavusiu banku pateikiant atgalinio nuskaitymo priežastį. Įprastai, ginčijamo mokėjimo suma nedelsiant pervedama pirkėjui. Kuomet mes gauname įspėjimą dėl atgalinio nuskaitymo, mes jus apie tai informuojame ir nuskaitome ginčijamas lėšas iš jūsų Cardinity sąskaitos. Jūs turite teisę per tam tikrą laiką iškeltą ginčą apskųsti pateikiant atitinkamus dokumentus.
Atgaliniai nuskaitymai gali įvykti dėl įvairių priežasčių:
Papildomi šaltiniai, kurie padės jums rasti atsakymus į turimus klausimus.
Jei neradote atsakymų į savo turimus klausimus ar norite išsamesnės pagalbos, nedvejodami susisiekite.