Informacija apie mokėjimų apdorojimą

Ką daryti, jei gavau pranešimą apie galimą sukčiavimą?

Jei iš Cardinity gavote pranešimą apie galimą sukčiavimą, turėtumėte imtis šių veiksmų:

  • Patikrinti, ar klientas nurodė tą patį vardą kaip ir el. pašte.
  • Patikrinti, ar pristatymo adresas atrodo patikimas. Patikrinkite, ar tai nėra pašto dėžutė. 
  • Įsitikinkite, kad pristatymo adresas yra panašus į adresą, nurodytą atliekant mokėjimą. 
  • Patikrinkite kliento kontaktinę informaciją paieškos sistemose, socialiniuose tinkluose, ir pan. 
  • Patikrinkite, ar klientas nėra atlikęs kelių pirkimų per kelias pastarąsias dienas.
  • Patikrinkite pirkimo sumą. Ar ji ženkliai skiriasi nuo vidutinės apsipirkimo sumos?
  • Patikrinkite visą turimą užsakymo informaciją.
  • Pabandykite susisiekti su klientu.
  • Užšaldykite užsakymą, jei dar neišsiuntėte prekės. 
  • Jei patikrinote visą prieinamą informaciją ir paaiškėjo, kad klientas yra sukčiautojas, nedelsiant atlikite pinigų grąžinimą tikrajam kortelės savininkui. 

Pasistenkite viso proceso metu bendradarbiauti su Cardinity.


Dažnai Užduodami Klausimai

Naudingi Šaltiniai

Papildomi šaltiniai, kurie padės jums rasti atsakymus į turimus klausimus.

  • Peržvelkite industrijų sąrašą ir sužinokite, kokie verslo tipai gali naudotis Cardinity paslaugomis.
  • Norint priimti mokėjimus kortelėmis, jums reikės atitikti tam tikrus reikalavimus. Įsitikinkite, ar jūsų tinklapis juos atitinka.
  • Kai kurie verslo tipai negali naudotis Cardinity paslaugomis. Čia rasite draudžiamų veiklų/įmonių sąrašą.
  • Sekite naujienas mūsų tinklaraštyje ir sužinokite daugiau apie Cardinity, el. komerciją, mokėjimus internetu bei daug kitų įdomių temų.

Turite klausimų?

Jei neradote atsakymų į savo turimus klausimus ar norite išsamesnės pagalbos, nedvejodami susisiekite.