Jei iš Cardinity gavote pranešimą apie galimą sukčiavimą, turėtumėte imtis šių veiksmų:
- Patikrinti, ar klientas nurodė tą patį vardą kaip ir el. pašte.
- Patikrinti, ar pristatymo adresas atrodo patikimas. Patikrinkite, ar tai nėra pašto dėžutė.
- Įsitikinkite, kad pristatymo adresas yra panašus į adresą, nurodytą atliekant mokėjimą.
- Patikrinkite kliento kontaktinę informaciją paieškos sistemose, socialiniuose tinkluose, ir pan.
- Patikrinkite, ar klientas nėra atlikęs kelių pirkimų per kelias pastarąsias dienas.
- Patikrinkite pirkimo sumą. Ar ji ženkliai skiriasi nuo vidutinės apsipirkimo sumos?
- Patikrinkite visą turimą užsakymo informaciją.
- Pabandykite susisiekti su klientu.
- Užšaldykite užsakymą, jei dar neišsiuntėte prekės.
- Jei patikrinote visą prieinamą informaciją ir paaiškėjo, kad klientas yra sukčiautojas, nedelsiant atlikite pinigų grąžinimą tikrajam kortelės savininkui.
Pasistenkite viso proceso metu bendradarbiauti su Cardinity.